vineri, 1 noiembrie 2013

Propuneri decente





Se zice ca e nevoie de 3 luni ca sa-ti formezi un obicei. Eu propun ca timp de 3 luni calatorii care circula cu RATB-ul sa fie primiti cu apa si sapun la urcarea in vehicul. Evident, dupa ce valideaza o calatorie. Si sa se inceapa de la 1 iunie. Sa fim siguri ca vara se spala, nu se doarme.

Propun ca sarcasmul sa fie protejat prin lege. Adica, eu nu te-am jignit, doar te-am descris, scurt si la obiect. Te supara adevarul?

Propun ca cersetorii de Like-uri sa iasa pe strazi, acolo unde le e locul.

Daca ai unghii false, gene false, extensii, sprancene desenate/tatuate, silicoane, botox inseamna ca esti o persoana falsa? Nu, esti o finuta. Propun sa nu mai judecam oamenii dupa o prima impresie. Ci dupa a doua. Da, esti o falsa.

Sclipiciul ar trebui impozitat. Chiar daca eu nu as mai fi o zana dup-aia. Dar si eu o iau pe cai gresite uneori. Le presar cu sclipici.

Chestiile de plus ar trebui interzise dupa o anumita varsta. Serios acum, mama, nu-mi mai lua ursi de plus. Nu ma intereseaza cat de mari sunt. Poate doar daca e foarte mare. Adica imens. Sa nu-mi incapa pe usa.

Cartile bune, filmele bune, muzica buna ar trebui date pe gratis. Pe bune, poate asa nu s-ar mai plange nimeni ca sunt altii analfabeti. Sau manelisti.

Daca afara ploua, e frig, ceata, polei. . . sa se stea acasa. 






2 comentarii:

Vreo reactie?