miercuri, 18 iunie 2008

Perle si dude de mess


Ca sa nu fac reclama si ca sa nu se supere unele persoane, nu o sa le dau numele, doar cuvintele pe care le-au tastat :D

X-ulina: a zs k ma invita in orash :))))))))))))))))
X-ulina: de park yo asta vreau
X-ulina: yo sunt nefututa
X-ulina: nu nemankta :))

X-ulina: vai
X-ulina: faza
X-ulina: imi da mama msj cik "s nu te mai pupi q salbatici si s nu ajungi prea tarziu :*"


X-ulinu: mama frate
X-ulinu: mai iei tu p mine k relatii de x y si z
X-ulinu: abea am skapat d matematica...
X-ulinu: pffff
X-ulina: pey da mey da in viata totu e complikt
X-ulinu: dak mai bagai si tangenta de radical de ordinu cinci din integrala de la x la y....
X-ulinu: deja...
X-ulina: deja faceau un copil
X-ulinu: handicapat kiar
X-ulina: io mor mah! =))


X-ulinu: dak mai pui poze d-alea la avatar t scalpez
X-ulina: dc? :))
X-ulinu: si nu vrem sa vedem o "x-ulina" fara par
X-ulina: c poze domne?
X-ulinu: k sunt kinky
X-ulinu: pai
X-ulinu: sa incepem
X-ulinu: cu aia principala
X-ulinu: de pe hi5
X-ulina: d acum?
X-ulina: k am schimbat-o
X-ulinu: da
X-ulinu: aah da?
X-ulinu: ia sa vad
X-ulinu: nici asta nu e prea departe
X-ulina: dc domne?
X-ulina: k nu sunt goala
X-ulina: nu am decolteu
X-ulina: nu mi se vede fundu
X-ulina: nu nimic
X-ulinu: dak ai fi baiat ti-ai fi dat seama
X-ulinu: e cv instictiv
X-ulina: e artistik
X-ulinu: da e
X-ulina: pey vezi
X-ulina: nu e kinky
X-ulina: e artistik
X-ulinu: daaaa
X-ulina: altcv?
X-ulinu: alea de la poze de revista
X-ulina: ce-i cu ele?
X-ulina: sunt artistice
X-ulinu: sunt prea prea
X-ulinu: daaaaa
X-ulinu: bine sunt si artistice
X-ulina: da am poze in chiloti cracita p canapea?
X-ulina: NU
X-ulina: dci sunt artistice :>


X-ulina: unde sa mgm?
Bubulina: nu plaza
X-ulina: nu
Bubulina: acolo la jos palaria
X-ulina: ok :D
Peste 5 minute:
X-ulina: era sa t intreb unde mgm :))
Bubulina: pe bulivard, birjar

X-ulina: momentan snt putin tulburata de un nerv
X-ulina: pe care l-am botezat simbolic cristi
Bubulina: nervu pizdii :))
X-ulina: nervu pulii kre nu-mi iese din cap
X-ulina: =))
Bubulina: =))


X-ulina: am dormit toata ziua si aq nu mai am somn
Bubulina: dak dormi k o vita :))
X-ulina: da-mi linku d la blogu tau
X-ulina: s fiu o vita kre citeste


X-ulina: io mor d caaaaald
Bubulina: yo mor de spate
X-ulina: :))))
X-ulina: si knd t gandesti k altii mor d foame
Bubulina: da "x-ulina"..e k si qm am zice k vrem s ne maritam virgine


3 comentarii:

Vreo reactie?