joi, 5 iunie 2008

DUBIOS is everyone's middle name


-Cat te chinui la un cocktail!
-Ce?Cate ganduri la un cocktail? :D
-Nu mah! Hai da-l odata pe gat!
-Ho ca-l dau! Da' ma gandeam asa . . .ca toooti o ard dubios. . .
-Hmm, mie-mi zici! Uita-te la mine :>
- Hmm, ne uitam una la alta!
-Da, si ne batem asa pe umar si ne felicitam: " Bravo cumetre!"
-Da' pe bune acum, toti inseala :| si in ce stil. . .
-Aha. . . si ei ne cred mai fraiere.
-Las' ca asa-i bine. Auzi, pe mine m-a luat.Pe tine nu?
-Taci ca e amuzant! Da' noi cand mai mergem in club?
-Nush ca si eu am chef. Sa ne suim pe boxe ca in Temple, cand a venit ala cu gheatza si cu. . .la naiba, eram toti claie peste gramada. Ce naiba am baut?
-Cosmopolitan si shot-uri cu tequilla :D
-A da! Va urma :)) Va fi o vremea. . .ca-n povesti. Pana-mi iau masina, ca dup-aia nu mai beau :))

Un comentariu:

Vreo reactie?