marți, 2 august 2011

Salut misoginesc


Eu una nu ma impac deloc cu misoginismele si mai ales cu misoginismele comise de femei. Adica e suficient ca majoritatea barbatilor considera femeia o fiinta inferioara, de ce si femeile sa se considere la fel? Mie imi place stand-up-ul de pe la noi, desi este plin de glume pe seama femeilor. Am observat insa ca femei care fac stand-up nu prea sunt, iar cele care sunt. . . sunt misogine la modul scarbos :|. Oare prin asta incearca sa castige simpatia si recunostinta barbatilor? Sa fie catalogate gen "Da frate, uite aici femeie adevarata, tine la glume!". WTF?!
Totodata nu inteleg de ce baietii nu trebuie sa isi ia si prietenele atunci cand ies afara cu alti baieti. Nu vorbesc despre "seara lor speciala" cand stabilesc o zi numai pentru ei, pentru ca si fetele simt nevoia sa iasa doar cu fetele. Vorbesc despre momentele cand in fiecare seara este una speciala si prietenele lor stau in casa plictisindu-se.
"Domne, ies si eu cu baietii, nu te superi,nu?"
"Pai ai iesit in fiecare seara, nu am cu cine sa ies acum si nu am ce face in casa, nu pot sa vin si eu?"
"Ah, nu, pai da' nimeni nu mai vine cu prietena, noi vorbim urat. . . facem ca toate animalele, nu, nu vreau sa te iau!"
Asa ca daca i-ai vazut de vreo 3 ori prietenii si asta in treacat inseamna ca esti o norocoasa. Iti promite mereu ca nu o sa stea mult, iar asta in termenii masculini inseamna ca nu o sa stea mai mult de 3-4 ore :)). Desi poate ai un iubit care chiar tine la persoana ta, aici e vorba despre o conceptie masculina proasta. Nu ies cu prietena pentru ca asta le dovedeste tovarasilor mei ca sunt slab, sunt vulnerabil, ca nu mai sunt de fapt un barbat adevarat tocmai pentru ca mi-am permis sa ma atasez de o femeie, de o fiinta inferioara noua. Au, au, au! (This is Sparta!) :))). In schimb daca tu vrei sa iesi cu fetele, te lovesti probabil de intrebarea :
"Pai vin si eu cu tine? N-am ce face acasa."
"NU!". Si pleci :D
Am mai observat ca de obicei, romanii nostri, cam ignora o femeie care iese si ea cu iubitul ei si cu prietenii lui undeva. E ca si cum nu ar fi acolo. Nu o intreaba nimeni nimic, iar ea, saraca, ca sa nu para ca e cu gura mare si ca sa nu se faca de ras ca nu stie ultimul model de motor la nu-stiu-ce bolid, prefera sa taca si sa zambeasca tamp. Chiar daca incearca uneori sa intre si ea intr-o conversatie, schimband subiectul "fotbal, bere si masini", i se raspunde monosilabic si tot la ce ii intereseaza pe ei vorbesc. Desigur, tot intre ei. Pana la urma, despre ce stie femeia sa vorbeasca la o masa plina de barbati, nu-i asa? Ea nu stie decat farduri, haine si parfumuri. A da, si feisbuc. Pai daca asta nu e misoginism, eu nu stiu sa zic ce e. Ajunge femeia acasa, o ia barbatul: "Ai fost prea tacuta. . . Trebuia sa zici si tu ceva. . . Ti-am spus eu ca o sa te plictisesti cu noi." Pai si atunci nu iti vine sa urli?! "Dar am putut sa zic ceva? M-a bagat si pe mine cineva in seama?".
Si mai grav mi se pare atunci cand prietenii lui nici macar nu te saluta. :| Helloooo, sunt chiar aici! Uite-ma, stau langa el, ai probleme cu ochii? Adica ce, se asteapta sa ii saluti tu prima? Imi pare rau, dar bunele maniere ar trebui stiute de toti. Inca un misoginism bifat.
Si ultimul, dar nu cel din urma, este atunci cand esti cu prietenul tau sau cu vreun amic, coleg, esti singura fata dintr-un grup de baieti, iar un tip care nu cunoaste decat o persoana din tot grupul trebuie sa se prezinte si sa faca cunostinta cu toti. Si da cu absolut toti baietii mana, dar cu tine nimic, te sare, trece la cel de langa tine. Iar tu stai asa cu mana intinsa si bleaga in aer :|. Poate daca erai un catel aveai mai mult succes, te mangaia pe cap.
Asadar, salutul misoginesc este atunci cand nu exista. Salut!

13 comentarii:

  1. Ce slaba ai fost... Voi femeile aveti creirii pasta-n cap de nu stiti ce vreti voi, dar sa mai intelegeti si barbatii, care sunt complicati prin simplitatea lor... Dar un lucru l-ai nimerit, stiti numai farduri, haine si parfumuri...

    RăspundețiȘtergere
  2. La ultimul misoginism bifat de tine ai putina dreptate. Mi se pare normal ca atunci cand faci cunostiinta cu un grup sa dai mana si cu fetele insa multi nu o fac pentru ca, probabil, asociaza gestul asta cu datul "norocului" intre baieti de fiecare data cand se intalnesc si considera ca este nepoliticos fatza de fata sa dea noroc cu ea.. parerea mea:)

    RăspundețiȘtergere
  3. auzi ma anonimule, tu fara sa jignesti nu stii sa te exprimi? eu nu am zis ca toti baietii sunt asa, ci majoritatea, este o diferenta. Asa ca te rog sa nu ma bagi si pe mine in aceeasi oala cu cele care stiu doar farduri si parfumuri.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nici eu n-am zis ca toate femeile sunt la fel... Si am "jignit" doar modul prin care ai poleit cu staniol lucios niste clisee si tabu-uri general intelese si tolerate intr-o maniera girl power... =)) Si femeile au multe chestii in care noi barbatii nu ne bagam si nu ne simtim inferiori... Observ lipsa unei remarci la partea cu "creierii pasta", sa inteleg ca imi dai dreptate...?!?
    P.S: Eu sunt de parere ca oricine gandeste, actioneaza si da sfaturi bazandu-se pe concluziile trase din propriile trairi, deci sa inteleg ca ai o experienta de viata mai putin fericita in ceea ce priveste comportamentul barbatilor fata de tine...?!?!
    P.P.S: Am fost mai diplomat de data asta...?

    RăspundețiȘtergere
  5. Atunci cand scriu ceva, nu ma refer neaparat la mine, vorbesc si din experienta altora. In ceea ce priveste "creierii pasta" iti tolerez opinia, insa doar atat, nu sunt de acord cu ea. Eu mi-am exprimat punctul de vedere cum am vrut. Consider ca "barbatii=superiori si femeile=inferioare" nu isi mai are rostul in secolul asta. Poti fi prost si daca esti barbat si daca esti femeie, la fel cum poti fi inteligent indiferent de sex.

    RăspundețiȘtergere
  6. Acum ca ai dat captusala jos, suna altcumva adevarul...
    Daca parerea ta sincera este concentrata in "Consider ca "barbatii=superiori si femeile=inferioare" nu isi mai are rostul in secolul asta. Poti fi prost si daca esti barbat si daca esti femeie, la fel cum poti fi inteligent indiferent de sex.", tot respectul din partea mea... ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu imi place sa vorbesc "vorbe" ca sa ma exprim asa :) si nici sa spun lucruri in care nu cred ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. la inceput si eu treceam prin faza asta la inceput, dupa aceea am inceput sa le pun eu intrebari,despre de ce e mai buna berea x ca si y, de ce se uita la meci si nu handbal si uite asa incet incet am ajuns sa fac si eu diferenta...si dau eu mana daca nu mi se da,tocmai pentru ca am depasit prostia cu diferentele astea...la inceput am fost ciudata prietena dar dupa o vreme...am fost doar prieteni :D desi,e bine sa mearga si singur, eu merg cu prietenii mei, fiind grup mixt si vesel,de multe ori povestile despre fotbal,masini,bere si femei trec usor la cele de la servici si toata lumea se plictiseste...de aceea uneori,ma ma trezesc cu iubitul fix in mijlocul altor discutii ca s-a plictisit si ca gata,sa mergem mai bine undeva,noi doi..deci totul tine si de atitudinea prietenei.

    RăspundețiȘtergere
  9. nu m-a mai distrat de mult un blog asa ca acum. iar postarea asta e asa de fain spusa incat n-ai cum sa te superi, chiar daca adevaru e pe undeva la mijloc (nah ca nu puteam sa-ti dau dreptate intru totu)

    you just made my day,

    (un anonim cu simtu umorului)

    RăspundețiȘtergere
  10. @un anonim cu simtu umorului: imi pare bine ca te-ai amuzat :) pana la urma asta era si ideea. Si da, dreptatea este si va fi mereu la mijloc :))

    RăspundețiȘtergere
  11. cine ii e jena dintr-un oarecare motiv cu prietena lui sa o cheme la o intalnire cu baietii inseamna ori ca ii e jena de ea ,in acest caz ar trebui sa renunte , ori trebuie sa se mai uite odata cu cine sta la masa,daca trebuie mascate sentimentele fata de ea doar pentru aprecierea falsa a unora si al unui sistem de valori intre prieteni foarte slab.
    * nush de ce toata lumea crede ca baieti vorbesc numai despre masini ,femei si fotbal cand sunt singuri si femeile despre haine si farduri.stereotipul asta mi se pare tras de par,aproape penibil*
    Altceva mai adaug ca "probabil"nu e neaparat ,prietenii respectivului nu te saluta ca sa nu dea impresia ca ar vrea sa te cunosca mai bine,nu pot sa se comporte dragut cu tine ca se iveste o situatie aiurea pentru el,intelegi.
    Eu personal caut persoane cu care sa vorbesc lucruri care nu au legatura cu banalul din ziua de azi.Din pacate da sunt multi barbati cu ideile astea fixe prezentate de tine si multe femei care accepta asta,zicand ca asa e oranduiala lucrurilor ,dupa parerea mea e o prostie umana toata chestia,care arata ca nu suntem suficient de limpezi in gandire.
    Imi pare rau daca ajung sa te raneasca lucrurile astea pentru ca nu trebuie sa te simti in plus niciodata :):*

    RăspundețiȘtergere

Vreo reactie?