marți, 23 august 2011

Discrimination-nation


Sunt un om deschis, tolerant, intelegator. Cainii? Pai sa ii ia odata ca nu-i suport! Tiganii? Aoleo, natie infecta! Sa-i ia si pe aia!
Negrii? Le e mai bine ca in Africa, da' acum vad ca au uitat cine i-a adus prin tari straine si ca acum 200 de ani culegeau bumbac.
Femeile? La cratita cu ele!
Ungurii? Deja mi s-a urcat sangele la cap, i-as trimite inapoi in patria-muma, in Mongolia. Asiaticii? Nu, ce sa am cu ei. . . Tu n-ai fost fan "Cichi Cean"?

Eu cu soacra am ce am, in rest n-am nimic cu nimeni. Poate cu politicienii, ca toti fura.

Om care sa nu discrimineze nu exista. Cred ca inclusiv cei care au scris drepturile omului au fost discriminati toata viata lor, altfel de unde atata inspiratie?

"I love humanity, it's people I can't stand."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vreo reactie?