luni, 16 iunie 2008

Body Language


O incantatoare zi de luni si de mers la un cocktail in Plaza. Printre vorbe si cuvinte, vad in dreapta mea la o masa, un tip si o tipa. Oameni obisnuiti. Dupa ceva vreme se ridica si pleaca.
-Hmm, asta nu vroia sa se combine cu el!
-CE? intreaba o Dia foarte nedumerita.
-Ea nu vroia sa fie cu el :)
-De unde stii?
-Pai in primu rand, cand iti place de cineva, te asezi langa acea persoana, nu vis-a-vis.
-A da! :|
-Plus ca ea isi facea de lucru cu mobilu', semn ca era plictisita. Si nici nu isi tinea mainile pe masa. Tot incerca el sa o tina de mana asa romantic, dar ea mereu se retragea. El era calare pe masa, fata era lipita de scaun. Ea ii evita privirea, se uita mai mult la noi. Incerca totusi sa fie amabila cu el, mai radea la glumele lui. . .Si a vrut el sa o atinga asa dragut pe obraz, da' ea s-a dat inapoi. Ceva gen: pleaca mah ca iei vopseaua! :))
-Nu stiu, nu m-am uitat la ei. . .
-Pai nici eu nu m-am holbat, dar a fost de ajuns ce am surprins asa cu privirea si mi-am dat seama. Si cand au plecat, tipu era in dreapta ei si ea si-a pus geanta pe umaru' drept, tocmai ca sa nu o ia de mana sau ceva de genu'. Hai mah ca si eu am facut faze din astea cand nu imi placea un tip :)) I-a mai si zis fata sa mearga pana in Zara, ori sa cari un baiat prin magazine, nu e ok :)) Probabil era si ea plictisita pe acasa, n-avea ce face si a vrut sa iasa cu asta sa vada cum e. La pariu cand ajung in fatza blocului ei, ea o sa-i spuna sa ramana amici :-j

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vreo reactie?