joi, 21 noiembrie 2013

Isa cand se enerveaza?




     Dafuq is this? Dafuq is that?
     Serios acum, lasand "Dafuq"-urile la o parte. . . DAFUQ is this?! 
     Ma, eu nu ma enervez usor. Dar cand se intampla este pentru ca sunt obosita si plictisita si mi-e foame. Toate 3 deodata. Deci motive serioase, nu asa, la modul ca m-a prins seara cu treaba, tu ma tii de vorba si mi-a inceput telenovela. La care oricum nu ma uit pentru ca ma enerveaza si aia. 
     Cand nu inteleg ceva pentru ca nu stii sa explici si incepi sa tipi pentru ca eu nu inteleg ce imi zici pentru ca nu stii sa explici si incepi sa tipi. . . Te-ai prins tu, da?
     Cand tu nu intelegi ceva. Nu pentru ca nu as stii eu sa explic (eu explic minunat, oare exista o meserie numita explicator?), ci pentru ca nu vrei tu sa intelegi. Pentru ca nu iei ceea ce iti spun ca atare, te gandesti ca e vreo alta intentie la mijloc, ca e un mesaj ascuns in ce vreau eu sa-ti transmit, asa ca nu ma asculti. Si o tii pe a ta. Deci ma enervez de fapt cand intelegi ce vrei tu, nu ceea ce iti spun eu. 
      Ma enervez cand ma enervez si nu ar trebui sa ma enervez, asa ca tin in mine pana la Sf. Asteapta, cand, evident deja e prea tarziu sa mai zic ceva, pentru ca nu imi aduc aminte de ce m-am enervat. Asa ca asta ma enerveaza si mai rau. Intelegi tu. 
     Cand am un lapsus in fatza unor oameni pe care abia i-am cunoscut si arat like d'uuuugh, dumb!
     Cand barbatii vorbesc despre ei ca si cum ei ar fi cei mai buni, cei mai destepti, cei mai frumosi, tra la la, nu mai e nimeni ca ei. Ei le pot avea pe toate (femeile), nu exista sa fie refuzat. . . . Ma lasi? Stai jos! Inteleg ca esti unic, vrei sa fii placut, admirat, apreciat, invidiat etc etc, dar ai si defecte, asa ca. . . 
     Cand imi fac o mie de scenarii in cap pentru ca se intampla uneori (rareori, nu deseori) sa fiu nesigura. Nu pe mine, pe cei din jur, mai ales cand se contrazic, cand ii loveste strechea sau cand sufera de amnezie indusa voit. 
     Cand lucrurile nu imi ies asa cum vreau. Si nu, nu stau sa caut oaia neagra. Asta a iesit, asta-i rezultatul, descurca-te cu el. Si incerc sa ma descurc, o data, de doua ori, de 7 mii de ori pana trebuie sa iasa. 
     Cand incerci sa imi ascunzi chestii. "Incerci", dar nu iti iese, pentru ca imi dau seama. Dar te las in pace. Finalmente tot tu te dai de gol. (Ha, autogol!)
     Cand nu mai stiu cum sa ma port. Pentru nu e bine nici daca e bine si nu e bine nici daca e rau. 
     Cand se opreste curentul. Dar asta enerveaza pe toata lumea.
     Cand mai dau peste un articol prost, scris de o proasta intr-o revista proasta pentru femei proaste.

Cum iti dai seama ca m-am enervat? E simplu. Nu voi tranti si bufni, nu voi face uz de injuraturi si de ton ridicat. Voi zambi. Ironic. Voi fi sarcastica. Ma intrebi ce am, iti voi raspunde cu exactitate, nu cu "Nimic", pentru ca vreau ca problema sa fie rezolvata cat mai repede si voi astepta sa ma intrebi ce am pentru ca vreau sa vad daca iti pasa. Si daca "problema" se rezolva, ma poti impaca instant cu Nutella :))

Si inca ceva: imi displace acest smiley face :) daca e pus aiurea. Si il folosesc uneori (deseori, nu rareori) cand sunt ironica. Dar pentru asta chiar trebuie sa ma calci pe nervi :) 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vreo reactie?