sâmbătă, 16 noiembrie 2013

Ce fac prietenii mei de Revelion





Sunt doar eu sau o gramada de oameni au luat-o razna cu spiritul Craciunului inca de pe acum? Neah, cred ca-s doar eu :)) Daaa, si gandindu-ma la Craciun ajung la Revelion. Din experientele trecute, din observatiile facute si din notitele luate, eu si ai mei prieteni incercam de cativa ani sa ne organizam impreuna ori separat Anul Nou inca din vara. Pentru ca de fiecare data, dar absolut de fiecare data, nimeni nu stie ce face decat fix cu 2 zile inainte. La mine sau la tine? Hai la munte. Eu nu vin, ma duc in club. Ah, ce sec, eu plec la ski. Nu mai mergem acolo, tu unde-l faci, ca vin si eu. Eeeh si ca sa fac misto de ai mei prieteni. . . :

1. Dia - nu va ajunge sa celebreze Anul Nou. Probabil va fi pe o canapea, imbracata cat mai comod, cu paharul de sampanie in mana si rimelul putin scurs de la cate lacrimi a varsat de la atata cascat. Pentru ca se "distreaza", se face cat mai confortabila si motaie, ajungand sa-si puna capul pe umarul persoanei de langa ea. "La multi aaaaaaaaani!" "Ah, a venit 2014? Super! Pisi, hai acasa sa ne culcam ca eu nu mai pot de somn."

2. Alina - clasic. Ii va lua de mana pe Cris si pe Enis si ii va duce in Constitutiei. Va da cu pocnitori in jurul lor, le va varsa sampania din mana, va ingheta de frig si apoi ii va convinge sa mearga in Poli sa se dea cu placa. Indiferent daca e zapada ori ba. Pentru ca dorinta pe care si-o va pune va fi sa aibe mai multa ambitie.

3. Mona - plangandu-se vesnic de faptul ca nu are cu ce sa se imbrace, Anul Nou o va prinde in adidasi. Probabil intr-un club cu muzica de "pocniti", la vreun Dj obscur care sa o scoata din minti cu "bipiemii" lui si pe ea si pe iubi al ei :)) Dar, ca de obicei, se va gandi ca a venit sa se distreze asa ca va incepe sa urle, sa bata din palme si sa se gandeasca la mine in timp ce face miscarea de dans tipica noua "P*sa-te pe noooooi!", care consta in indreptarea privirii si a palmelor catre tavan si evident, strigarea propozitiei pe care am c*nzurat-o mai devreme.

4. Ada - ea nu va fi acolo unde trebuie sa fie inainte de 12 noaptea. Pentru ca o sa intarzie, asa ca 2014 o va lua prin surprindere. "Cum, nu m-a asteptat?!"

5. Cristina - in mod cert, la cumpana dintre ani, ea va sta sa curete casa de hartia igienica pe care pisica ei a folosit-o pentru a "decora". Asta si o suvita nemernica de par nu va vrea sa se aseze sub nici o forma, ceea ce o va enerva si mai rau si o va face sa creada ca deja 2014 are numai semne rele. "Unde-i sticla aia de sampanie?!"

6. Petriiii - pe drumuri, intre Buzau, Targu Jiu si Bucuresti. Va ataca negresit bidoanele de vin si sticlele de tuica si de palinca. Probabil si un gratar. Cert este ca va ajunge sa dea noroc cu toti prietenii sai din cele 3 orase inainte de miezul noptii :)) "Iii, ce faci?"

7. Flori - mai mult ca sigur va avea in geanta dupa ea niste Fimo. Poate ii mai vine vreo idee si atunci trebuie sa profite negresit de inspiratie. Va da paharele celorlalti de pe masa si isi va instala setul de lucru. Va incepe sa modeleze frenetic Batman-i si Superman-i, blestemand cu patos daca nu ii vor iesi ca la carte. Pentru ca dorinta prietenului ei de An Nou va fi sa primeasca un super-erou reusit. "Acum l-am nimerit pe Batman?" "Mmnn. . . "

8. Yoyo - va sta in pat, cu urechea lipita de Radio Zu, incercand sa castige cheia mult dorita de la un apartament. "La multi aaaaani!" "Taci ma din gura, vreau s-aud ce zic astia! Ah Buzdugane, 'tu-ti . . . !!!!"

9. Alin - cum alcoolul este la ordinea. . . serii, ceea ce va face noaptea asta speciala va fi un trabuc. Da, si un televizor. Si-a dat seama ca are nevoie de asa ceva pentru a trece cu bine peste Anul Nou cu Tociu si Palade :))

Simtiti-va liberi sa dati cu rosii in mine. Am ramas fara si vreau sa-mi fac o salata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vreo reactie?