miercuri, 2 iulie 2008

Ce-am avut si ce-am pierdut




Eu nu stiu. . . Pana la urma, naiba stie! :-?? Tu stii ce-ai avut si ce-ai pierdut? Nu te mai intreb, nu vreau sa te pun pe ganduri si sa te determin sa-ti aduci aminte de unele momente mai putin bune. Dar probabil ca deja am facut-o. C'est la vie.
Stare proasta? Nu, n-am o astfel de stare. Nu am niciuna. Stau si zambesc. Finalmente, nu pot sa ma laud ca am ramas cu ceva concret din tot ce am facut. Doar cu secunde de fericire superficiala. Cum zicea si o prietena "Ma duc in club, beau, fumez si cu ce ma aleg? Cu o durere de cap a doua zi si cu o imagine vaga a baiatului cu care m-am sarutat!" Ne-am inclinat cu totii pe partea aceea a vietii pe care dupa ce o traiesti nu poti spune ca ai realizat ceva. Doar te distrezi si te distrezi si te distrezi. . . ca doar esti tanar, nu? Si tinerii ce fac? Nu se distreaza? Asa e viata, cand esti tanar te distrezi, cand esti batran atunci muncesti. Zau? Si daca iti place viata aia de distractie si o tii asa pana crapi? Nu te blesteama toti din juru' tau ca nu esti in stare de nimic si ca ai facut un kkt in viata asta? Desigur, te-ai gandit tu ca daca iti mentii stilul din tinerete o sa fii cool si o sa agati mult si bine :))
Cum ziceam, eu ce fac si ce rezulta din ce fac? Oare cuvantul distractie implica si anumite reguli morale? Niste bariere etice? :-? Banuiesc ca da sau imi place sa spun ca nu. E mai simplu sa nu gandesti, oricum daca o faci de oaie nu constientizezi decat daca scrii mare pe o foaie, pentru ca atunci e ceva palpabil. Sa-i fereasca Dumnezeu pe oameni de crizele de sinceritate ca ar cadea ceru' si s-ar topi zapezile si am muri cu totii. Spiritual vorbind desigur. Fizic ne-am prapadit demult prin asternuturi, unii o noapte, altii doua, unii o data, altii de doua ori, unii cu una, altii cu doua. C-asa-i in tenis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vreo reactie?