sâmbătă, 5 iulie 2008


Ma gandeam asa, sa va dedic voua aceasta postare pe blog. Voua = celor care inseamna ceva pentru mine ( si am folosit prezentul ). Bine, vorba blondinei :X , nu e ca si cum m-as duce 4 ani in Pakistan, ma duc in Elvetia 5 saptamani. Dar acolo nu va am pe voi. . . sa impartim toate momentele placute, sa le facem glume la elvetieni vorbind stricat franceza :)), sa colindam prin magazine 8->, sa observam cum e sexu' tare la ei . Si voi o sa fiti aici si stiu ca o sa va ganditi la mine cand o sa iesiti in club si mai stiu ca o sa beti si pentru mine :))
Dar nu e panica. V-am spus ca ma duc acolo mai mult ca sa ma relaxez si sa uit de tot, cand ma intorc de acolo sa fiu fresh :D si sa o ardem pe la marea noastra cea infecta :X , sa facem bahaos pe plaja si sa ne uite Dumnezeu pana cand se crapa de zi la club. Asta da viata! Da, probabil una superficiala dupa parerea unora. Dar daca va am pe voi cu mine. . . atunci 3 puncte de suspensie si un semn al exclamarii ! Inchin un pahar, doua, trei, fara numar, fara numar in cinstea voastra, urc pe scena si imi arunc palaria in public si tot eu va aplaud pentru ca imi sunteti prieteni de foarte mult timp si avem ceea ce multi doar viseaza. Fac o plecaciune si sper ca v-a placut spectacolul. Au fost desigur multi doritori de "wannabe my friend" , dar "calitatile" lor mirobolante le-au spart fatzada, tencuiala a cazut si a ramas o schela foarte subreda. Si am dus schela aia la fier vechi. N-am primit cine stie ce pe ea, dar simplul fapt ca am dus-o acolo unde trebuia sa fie, a mai scutit pe unii oameni de niste clipe pur si simplu proaste. Inclusiv pe mine.
Ca ultim sfat inainte de a pleca, duceti oameni buni "schelele" si "rebuturile" acolo unde le este locul ;) E trist ca unii pleaca in Elvetia 5 saptamani si altii un weekend la mare cu un batz urat =)) (ma scuzati ca am indraznit sa rad, dar daca ati vedea si voi acel batz. . .=)) ). Dar, dupa cum spuneam, locul unora este acolo unde trebuie sa fie, printre "oameni" de aceeasi spetza !
V-am pupacit rooooz si BRB 5. . .saptamani! :*:*:*:*:*:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vreo reactie?