vineri, 11 iulie 2008

The Journies Continues Part II


Nu mi-ar displacea sa mai fiu aici cu inca o persoana, de orice sex ar fi, numai sa-mi fie apropiata ca varsta.Tineret n-am vazut pe aici. Doar pe malul lacului 2 baieti. Care s-au uitat ce s-au uitat si cand au vazut ca incep sa ma dezbrac, s-au intors cu spatele si dupa cateva secunde au plecat. Pai la noi ar fi inceput sa fluiere, eventual un "-Buna papusa !" si ti-ar fi cerut si numarul de telefon.

Ma enerveaza ca nu intra placa de par in prizele astea. Eu cum naiba imi indrept paru? Ma mir ca nu sta umflat. Cred ca e de la mastile lor de par care chiar au efect. Cosmeticele lor de ce au efect si ale noastre nu?:-w

Ma uitam azi la oamenii din bar. Beau si fumeaza. Poate cu cativa decibeli in minus fatza de noi. Sunt prea politicosi. Tre sa salut pe toata si mie nu prea-mi place chestia asta, mai ales daca sunt straini. Ce treaba am eu cu ei si sa le urez pofta buna? Dar deh, trebuie sa ma obisnuiesc cu asta aici, ca sa ma dezobisnuiesc la noi. Pana si ratele spun "Bonjour" in felul lor. Stateam la plaja si o rata a fost atrasa de unghiile mele roz-turbat si nu a ezitat sa ma ciupeasca de deget :))

In rest, ce sa-ti mai povestesc? La tv sunt programe doar in franceza, italiana si germana, baga reclame la greu si tin sa spun ca programele noastre tv sunt mult mai interesante decat ale lor.

De vorbit in franceza nu am prea vorbit, decat umpic cu bucatarul Bruno :)) . A incercat un localnic de vreo 70 de ani sa vorbeasca cu mine, dar fiind si galagie si ei vorbind franceza pe "forward", intelege Isa ceva! Cand i-am zis "Plus rarement s il vous plait!" a inceput sa rada. Am ras si eu. De rasul lui :D

Ce tot zicea lumea ca poate ma marit pe aici? =)) N-am cu cine. Sunt prea civilizati ca sa ma abordeze. Se multumesc cu "frumusetile" lor. Si unii se chinuie 5 saptamani. . . Lipsa totala, pauza, zero. Un vid de o luna si ceva. D-asta imi sustin introducerea "Nu mi-ar displacea sa mai fiu aici cu inca o persoana, de orice sex ar fi. . . " :))

Un comentariu:

  1. esti prea kinky pt ei :)) parca ai intrat in lumea amish :P alta lume alta treaba elvetzia asta [-(

    RăspundețiȘtergere

Vreo reactie?