sâmbătă, 15 august 2015

Nimeni nu e la dieta vreodata



We all wanna be f*cking special, sa avem acel je ne sais quoi. Dar hai sa-ti "zdruncin" lumea, nu esti special/a, Soarele nu se invarte in jurul tau, nu esti centrul cuiva, nu ai proprii sateliti, nu te orbiteaza nimeni. Esti un fel de Pluto, te reneaga toti ca fiind o planeta si oricum nu pari a fi ultimul corp ceresc din sistemul solar. Tocmai am trecut cu sonda spatiala pe langa tine si te-am salutat din mers. Oricum nu esti capabil/a sa sustii nici un fel de viata, nu mai zic de una inteligenta. 

Suntem precum extraterestrii aia din filmele americane, venim, consumam resursele unei planete si plecam mai departe. Nimic de condamnat. Noi "consumam" tot oameni. Luam ce ne place de la fiecare si ne facem in mintea noastra propria versiune a ce vrem sa fie. Pentru ca realitatea nu ne place, ne da impresia ca am fi ordinari, obisnuiti. Si nimeni nu are timp sa descopere asa ca ofera pe tava ce crede ca are mai bun, ca cealalta persoana sa ia direct. Ca doar cu totii stim ca oamenii se folosesc de oameni. Intr-un sens ori altul. Fara sens ori contrasens. Cui ii mai pasa? Suntem generatia "F*cked up". E de ajuns sa stim asta. Si cu cat o stim mai repede cu atat e mai bine. Tot pentru noi. Si ne place asa, ca de n-ar fi nu am mai povesti, am incerca sa schimbam lucrul asta. Evident ca e mult mai usor sa contempli de pe margine si sa generalizezi si sa ajungi la concluzii de tipul "Da' de ce sa ma obosesc eu? Toti sunt la fel."

Sunt la fel pentru ca si tu esti la fel. I told you that you are not f*cking special. 

Dar maniere mai are cineva?

Dar mai vine odata cineva sa imi ia si mie comanda?

Oare o diva mananca doar o andiva pe zi?

Esti la dieta? Dar oameni de ce "consumi"?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vreo reactie?