luni, 13 ianuarie 2014

Ce facem azi?




Pai stai, ca n-am auzit ceasul. 

O vecina se cearta la telefon. Ceva legat de Cornelia. Ca nu stie nimic. Si normal ca pe el nu-l intereseaza. N-am inteles prea bine, trebuia sa-i sun la usa sa ii spun sa urle mai tare.

Deviatie de "sepie".

De la Sibiu. Orice. Pentru ca orice e "de la Sibiu" e national, traditional, natural.

Astia de la stiri nu mai au subiecte. Cica "Saint Tropez"-ul lui Salam e mai ascultat decat cel original. Pai da, cred si eu. . . Pff.

Eu scriu pe blog. Tu scrii pe feisbuc. Da, stiu, you're "feeling awesome" with Gigi Duru and 23 others at "Acasica".

S-a stricat masina de spalat vase. Cuptorul electric. Ventilatorul din baie. S-a infundat o chiuveta. Geamul din dormitor are bazdaci, nu mai vrea sa se inchida. Stai si repara-le. O sa-mi iau brevetul de muncitor calificat in curand. . . Ca pe cele de cofetar, bucatar, licenta bed&breakfast mi le-am luat de mult.

Aia? O proasta. Se baga si ea-n seama. Mereu am urat numele ala. Bleah.

Se intuneca prea devreme. Nu-mi place. 
Unde e zapada? Y U NO snow?! Nu-mi place.
Pauza de publicitate. Nu-mi place.

E Ziua Internationala a Parfumului azi? Ca parca toti oamenii de pe strada si-ar fi turnat intreg flaconul de parfum pe ei. 

Mesaj. "Cred ca e de la Vodafone." Wow. Chiar e. La 2 dimineata!

13 ianuarie. O zi frumoasa de primavara.

Auzi ca cica timp de 3 nopti de acum incolo ce visezi e premonitoriu. Daca mai am vise cu unu' care vrea sa ma rapeasca pentru trafic de persoane si/sau de organe, e clar.

"Hip-hop adevaaaaaaarat!". Irina Loghin. Irina LogOut.

Zi plina, dom'le!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vreo reactie?