vineri, 27 septembrie 2013

De ce te trezesti?

    


    Azi m-am trezit de dimineata. M-am trezit de sete.
    Ieri m-am trezit ca nu mai aveam somn.
    Alaltaieri m-am trezit ca nu aveam baterii la telecomanda.
    M-am trezit pentru ca-mi batea soarele-n ochi. Pentru ca dadea vecinul cu bormasina. Pentru ca la 4 dimineata alarmele masinilor suna preluuuung. Pentru ca miauna pisica. Pentru ca miroase a ars. Pentru ca cineva a trantit usa liftului. Pentru ca trebuie sa ajung undeva. 
    N-am dormit. N-am stiut cu ce sa ma imbrac a doua zi. Toata noaptea mi-am framantat creierul. Diverse ganduri inutile, stii si tu cum e.
    M-am trezit pentru ca mi-era frig. Am adormit cu geamul larg deschis. 
    
    De fapt m-am trezit pentru ca mi-era dor de tine.
    Maine ma trezesc langa tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vreo reactie?