duminică, 7 decembrie 2008

Dezlegare la sarbatori


Ma frapeaza usurinta cu care cei bogati arunca banii. Pe diverse lucruri, majoritatea inutile. Si pentru asta apar si la televizor. Sa vada si romanu' cum e sa nu-ti pese ce faci cu banii. Hai ca asta e chiar prostie.

Eu vreau o mostra. Stii mostrele alea de ruj din reviste? Alea sunt cele mai bune. Sau mostrele de fonduri de ten, de creme, chiar si de prezervative cu aroma de banane. Sau testerele de parfumuri din Sephora. Intr-adevar sunt cele mai bune si nu pentru ca sunt gratis. Nu tot ce e gratis e si bun. Cel putin nu aici, nu in Romania. Stii care e de fapt treaba cu mostrele? Te pacalesc. Le folosesti si te minunezi si iti cumperi produsu' testat. Si. . . "tepusa"! E cu 2 trepte mai jos pe scara calitatii decat testeru'. Si asa ajung la "ipoteza", la "Eu vreau o mostra" , una a vietii ideale. Un fel de "trial version" a vietii celor "rich and famous" . Sa arunc si eu cu banii in cadouri si cadourile - in capetele celor dragi.

Am fost sa vad si eu luminitele din centru, nu odata cu multimea insa. Urate lumini. De ce-mi atarna mie in centrul Bucurestiului alea 3 globuri? Asta nu ma duce cu gandu' decat la versul din Parazitii: "Am o p**a si 3 c***e, prinse-n sutienu' tau de baie"! E oare cineva care nu aseamana globurile alea cu organele genitale masculine? Adica, sa ma scuzi pentru limbajul indecent ce se regaseste in postarile mele, dar exact acest limbaj descrie cel mai bine unele scene din viata cotidiana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vreo reactie?