joi, 24 ianuarie 2008

Fascinatia Sailor Moon asupra generatiilor de copii romani


Intrebarea mea cea de toate zilele este: de ce tuturor le plac desenele Sailor Moon (inclusiv baietilor) si eu le antipatizez din toata inima ? :D Nu se mai difuzeaza de "n" ani desenele alea, dar, vorba lui Mircea Solcanu, LA NAIBA! lumea inca se mai uita la ele. Am vrut si eu sa ma documentez despre anul aparitiei acestui fenomen si. . . :

Fluturash: auzi

Fluturash: in c an a aparut sailor moon?

AlineL: nush..da mam uitat alaltaieri

AlineL: usaghiiiii:X

Deci, cum ziceam. . . dovada suprema. Este de ajuns sa pomenesti o singura data "sailor moon" ca imediat cei de langa tine casca gura si maresc ochii asa a mirare si incep sa tzipe de parca ar fi castigat ceva. 8-} Si incep sa turuie. . . "Si vaai, mie imi placea de sailor Mercur!" "Care mah, aia cu paru' blond?" "Nuuu, aia era Sailor Jupiter!" "Venus mah! Si aia Mercur era cu paru' albastru. . . Cum o chema?" "Amy!" "Asa!" "Pey bine, si Jupiter cine era?" "Era aia imbracata in verde si cu paru saten strans in coada si aia Marte avea paru' negru. . . " "Da mah, si mai incolo au mai aparut unii, unele, ca nici nu stiu ce erau, ca. . . " "Pey era o fata si un baiat" "Si de ce cand se transformau ele, baiatu' se facea fata?" "Pey pentru ca.....aaaaa....:-?....d-aia:D"

Cum sa nu te ia capu' cand auzi o asa discutie? :)) Oricum, din sondajele facute pe un esantion de. . . 20 de persoane, mai mici si mai mari decat mine, toate au raspuns afirmativ la intrebarea : " V-au placut Sailor Moon?" Preferata lor era Sailor Mercur, ceea ce nu putem spune si despre Sailor Venus, considerata, citez din surse sigure : "Venus era o urata, n-o sufeream". Acestea fiind lamurite, sa trecem la "sefa" lor, Usaghi a.k.a. Sailor Moon. Parerile sunt impartite, unii o placeau, altii nu. Parerea mea nu conteaza, caci oricum eu nu sufeream pe niciuna. Si vrei sa stii de ce nu le inghiteam? Mi se pareau niste mironosite, nu-mi placea grafica, nu-mi placea ca era decat un singur baiat, si ala cu un nume ce aducea a mamut adica, Mamoru, ca mereu cand ieseam afara sa ma joc, toate prietenele mele vroiau sa ne jucam numai de-a Sailor Moon si toata ziua-buna-ziua auzeam numai "Mandala de foooooooc" si cand in sfarsit se plictiseau, se facea ora 2 si trebuia sa mergem sus sa ne uitam la Sailor Moon. . . LA NAIBA! Evident cand ieseam sa ne jucam la pranz trebuia sa reproducem intregul episod vazut...~X( Si mereu apareau la "sailore" din alea, majorete, ca ciupercile dupa ploaie. Si Sailor Moon murea si invia mai ceva ca Hristos...8-}

In speranta ca nu am jignit fanii si fanele acestor desene care le-au luminat copilaria, vreau doar sa zic ca mie imi plac The PowerPuff Girls =))

3 comentarii:

  1. Sailor Moon rullz!!! Niste desene animate CU subiect si predicat nu ca powerpuff! Prezenta viata lor in amanunt si erau niste IDOLI pentru mn la acea varsta.Le desenam...8->Scriam in diverse culori numele lor pe foi de hartie parfumata...Si da,ma mai uit si acum din cand in cand la cate un episod:x

    RăspundețiȘtergere
  2. deci sunt de acord cu issa :sailor moon sucks:))))) >:P sac!!!!pentru ca Dragon Ball Z e cel mai tare=)))) sau Bleach :))) sau Death Note =)) dar nu sailor moon :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. In legatura cu serialul -anime- ai dreptate ,ca e recomandat celor de cresa :P ,dar in comparatie cu multe alte desene americane , animele se detaseaza clar prin maturitatea si subiectele pe care americanii nici macar nu le au prezente in filmele de la Hollywood.Daca te interesezi si sa gasesti mai multe anime o sa vezi mentalitatea japonezilor e cu mult peste cea a americanilor,care si in filmele lor prezinta imaturitate in scenarii :D
    PS: Si eu ma uit la Power Puff :)))) dar South PArk ruulzz :D

    RăspundețiȘtergere

Vreo reactie?