sâmbătă, 25 august 2018

Chestii de finete, boss

    



     Ce lac de unghii de rahat, se usuca intr-o mie de ani.

     Masina de spalat zici ca decoleaza si parca suna a o pisica in calduri din cand in cand. Da, stiu, e ciudat, dar asa suna.

     Raceala asta e de. . . e visul unei nopti de vara, esti nebun? Nici ca-mi puteam dori ceva mai mult. Inca mai am urechile infundate pe sfert. Macar de le aveam de tot in continuare, asa nu mai auzeam prostiile debitate de oameni si reactionam doar la ce aveam eu chef sa aud.

     Am doua melodii puse pe repeat, romanesti chiar, de "jale" sa zicem (nu, nu manele. . .tu repede!).

     Privind la relatiile din jurul meu, am constatat ca este foarte important pentru o femeie ca barbatul de langa ea sa poata face o chestie aparent banala si anume: sa stie sa mearga. Razi, nu? Am ras si eu la inceput apoi nu mi s-a mai parut nimic amuzant, ci trist. 

     In primul rand, el trebuie sa stie ca barbatul merge pe partea cu masinile pentru a proteja femeia de langa el. Daca nu stie si trebuie sa i-o zici tu de fiecare data. . .igh!

     In al doilea rand, ar fi super daca nu si-ar mai balangani mainile pe langa corp, 1m in fata si 1m in spate, izbind uneori si in cotul tau sau in geanta ta.

     In al treilea rand, femeia ar aprecia daca, atunci cand o lasi pe ea in fata pe un drum ingust, nu te-ai uita absent la luna si nu ai calca-o, lasand-o Cenusareasa in strada.

     Deci am zis sa stie sa mearga, nu sa danseze. Barbatii care stiu sa danseze sunt mai rari ca ploaia in Sahara. Chestii de finete, boss. Se poate? Mersi, puuup.

     Ah, era sa uit. Doresc sa multumesc pe aceasta cale tigrilor de platan, dragii de ei, care s-au gandit sa imi faca cele mai frumoase "constelatii" pe glezne. Sunteti cei mai tari! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vreo reactie?