vineri, 31 mai 2013

Replici, vrajeli si aiureli





1. Vorba cu "barbatii isi schimba femeile ca pe sosete" ar trebui reformulata. Nu stiu baiat sa si le schimbe zilnic :)) Asa ca ar fi corect: "Barbatii isi schimba sosetele, dar naravul ba."

2. - Deci imi place cum esti imbracata, arati asa. . . wow! Imi dai si mie numarul tau de telefon?
    - Numai daca esti gay si vrei sa vorbim despre moda.

3. - Nu se poate ca asta sa fie numele tau. Suna a nume de femeie care face videochat.

4. - Esti cea mai roscata de aici, arati ca o lalea. Imi vine sa te iau cu mine si sa fugim impreuna in Olanda.

5. - E tare piticul din Game of Thrones, il duce capul.
    - Il duc ambele capete.
    - Da, fac echipa buna, sunt mai aproape unul de altul.

6. Unul peste alta, viata e frumoasa.

7. - Hai sa ne plimbam.
    - N-am chef.
    - Nu e bine sa fii asa sedentara.
    - Nu sunt, am facut "miscare" aseara.

8. - Sa stii ca daca vreau, pot sa gasesc oricand alta ca tine.
    - Ia, da-i search, vezi pe unde ma gasesti.

9. - Imi zici si mie te rog ce culoare au ochii tai? Nu-i vad din cauza machiajului.
    - Stii, I'm with that guy. . . 
    - Nu conteaza, eu tot vreau sa stiu ce culoare au.

10. - Sa-mi spui daca vrei sa te combini cu mine sau cu vreunul dintre prietenii mei! (si un larg gest de prezentare a tuturor prietenilor lui).
    Pick me, pick me!


It's funny because it's true!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vreo reactie?