sâmbătă, 25 februarie 2012

Ghidul anti-sociabilului


1. Imi plac oamenii. . . pe care deja ii cunosc.
2. Voi fi mereu langa tine sa-ti ascult problemele. . . la o luna dupa ce le-ai rezolvat.
3. Desigur ca voi accepta orice invitatie in oras. . . dupa care voi anula totul cu 15 minute inainte de ora stabilita.
4. Imi place sa port o conversatie. . . la 2 ore dupa ce te-ai dat peste cap incercand sa gasesti un subiect la care sa nu raspund monosilabic.
5. Am calitatile mele: cinismul, ironia, sarcasmul si pesimismul.
6. Sa particip la evenimente este pe gustul meu. . . pot critica non-stop pe ceilalti.
7. Ii fac pe ceilalti oameni sa se binedispuna. . . dupa ce parasesc incaperea.
8. Sunt un bun orator si dansator. . . dupa ce beau toata noaptea.
9. Am cont de facebook, dar nu il folosesc.
10. Pot face orice lucru mult mai bine decat e facut. Doar ca nu vreau.

Anti-sociabilii nu sunt de fapt anti-sociabili. Ei sunt sociabili, dar in timp :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vreo reactie?