duminică, 14 martie 2010

To Ex or not to Ex? NOT!


Te suna fostul? Te-a cautat pe mess fostul tau de acum 2 fosti? Prietenul tau din prima ta relatie serioasa vrea sa va revedeti? Felicitari! Inseamna ca tocmai ai iesit dintr-o relatie si radarele lor au inceput sa bipaie, deci oficial putem spune ca primavara a venit si s-a deschis sezonul de imperechere!
Din fericire, eu am propria regula "Nu ling unde scuip", care ma tine departe de un psihic nefericit aflat la granita cu nr. 9, in caz ca vreun fost m-ar contacta pentru o revedere. Pai "codrule, codrutule/ce mai faci dragutule?" iti intorci frunzele la mine si peste cativa ani apare nostalgia primaverii? Eh si noi care credeam ca sunteti niste insensibili. . . Dar uite ca uneori se dovedesc a fi mai melancolici decat fetele. De fapt ei sunt doar niste licurici ametiti care se invart in cerc. Nemaiavand de unde sa faca rost de alte fete, se hotarasc sa apeleze la cele pe care le stiu deja. Doar nu poti crede acum ca ei chiar au tinut la tine enorm de mult si ca nu vor renunta niciodata la tine, oh, iubirea vietii lor? Mama ma-sii de treaba! Chiar asa, i-au trebuit ani intregi sa-si dea seama de asta?
Fa un mic test. . . refuza-l pe cat posibil si daca intr-adevar sunteti suflete-pereche, atunci veti ajunge sa fiti impreuna indiferent de obstacole, cum ar fi vremea de afara care imi face pe creier mai rau ca Facebooku' si Hi5u' la un loc, care ma deprima si care-mi intarzie mie cartile comandate on-line fara de care nu-mi pot scrie licenta. Are cineva carti despre cultura japoneza? Asa credeam si eu. Sayonara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vreo reactie?