sâmbătă, 30 august 2008

Era ceva cu dreptul la libera exprimare, dar nu-mi mai amintesc.


Nu credeam vreodata ca va trebui sa justific toate cuvintele pe care le utilizez cand imi scriu parerile, ideile sau gandurile. Uneori si starile. Sau ca trebuie sa le mai cenzurez. Si asta ca sa nu sune "comercial" si ca sa nu-mi fac "reclama". Daca vroiam asta, atunci imi faceam dracu' un blog despre cat de minunata si unica ma consider eu, la fel si cei din jurul meu si asta era! Scriam mereu despre mine, gen cu ce rimel m-am dat azi si in ce haine in "trendinte" m-am imbracat cand am iesit la nu-stiu-ce terasa de fitze cu prietenele mele foarte girlie si glamorous care-si fac poze cu boticu' incordat si le pun pe hi5.
Nu mai incerca sa ma "extragi" pe mine din ce scriu. Pentru ca NU despre mine scriu. Urmareste ideea principala. Lasa-ma pe mine.
Si ca sa nu mai fiu acuzata ca "ma comercializez" din cauza a 3 randuri anemice pe care le-am scris acum 2 ani de fapt si pe care abia acum le-am postat, nu mai bine fac anti-reclama la blog? Serios acum, de ce ai citi ce scriu eu? Nu vezi ca incerc sa-ti impun propriul meu punct de vedere, sa te manipulez? :)


Scuza-ma ca nu sunt proasta si mai scuza-ma inca o data pentru faptul ca nu am fost modesta cand am spus ca nu sunt proasta :| .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vreo reactie?