vineri, 8 februarie 2008

Separarea familiei pe baza regulei de "n" televizoare simple


Eu am 4 televizoare in casa....4!!! Unu in sufragerie ca tot romanu, unu la mine in camera ca un copil rasfatat, unu la ai mei in dormitor (mama nu poa' sa stea sa se uite la un film in sufragerie ) si evident, unu in bucatarie, pentru ca mama nu poate nici sa gateasca fara sa aiba un fond sonor pe langa ea. Iar cand vine seara si suntem toti acasa, fiecare e intr-o camera, uitandu-se la televizoru lui, la posturile lui preferate fara sa il baraie nimeni la cap. Nu se pune problema de a ne uita la un film toti 3. Mama ar incepe sa se vaite ca o doare spatele pe fotoliu si s-ar intinde pe canapea si ar adormi si ar incepe sa sforaie X(. Si eu m-as ridica atunci si as pleca din camera, iar tata ar fi singurul care s-ar uita la film.Cu pisica in brate pe un fotoliu....
Asa ca eu ma vad cu ai mei doar seara, cateva minute, pentru ca dup-aia fiecare se baga in barlogu' lui si nu-l mai paraseste. Tata ma mai viziteaza ( adica se fatzaie pe usa camerei mele intrebandu-ma ce fac....Sunt la calculator tot timpul, deci ce as putea sa fac?) , mama insa adoarme cu televizoru' aprins, cu cartea in mana, cu lumina aprinsa.....Si sa NU ii stingi televizoru', ca imediat se trezeste. O fi cu senzori? :-?

Iar cand avem musafiri, evident toate televizoarele sunt aprinse :)) ( asta ca sa dubleze simbolic numarul invitatilor, sa creeze impresia de forfota, zgomot, popularitate in feng shui --> glumesc desigur, NU e un principiu in feng shui).

Fericit e cel ce are propriul televizor 8-> caci a lui e Imparatia Publicitatii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vreo reactie?