duminică, 24 ianuarie 2010

pentru voooi, ugg-uri nooooi!


UGG-uri! Pentru uratul din tine!


Dom'neee, cand omu' sta cu licenta acolo unde sta si morcovu' e mai greu sa ai timp sa scrii si pe "bloc". Dar deh, pentru fanii mei (fara numar, fara numar) am luat o pauza de invatat si iata-ma-s! Per total, anul 2009 a fost. Si atat! Ca o rezolvare generala, intrebarea din "Chestiunea toamnei" are ca raspuns, ma citez: "Nu face nimic, dar ar putea sa faca chilli." Mi-am incheiat citatul. Si apropos, v-am spus ca Geoana nu iese la presedintie, ca nu are ce trebuie! Acestea fiind-zise, ii multumesc Domnului ca desi eram in Universitate cand a izbucnit incendiul, nu am lesinat intoxicata de fum. Pentru anul 2010 nu, nu am planuri. Doar sa iau licenta si asta nu e un plan. Saptamanile ce urmeaza voi incerca sa dezbat anumite subiecte ca sandalele de gladiator, transpiratia si the pimp boy. Hasta la vista (xp)!

Un comentariu:

  1. ooo bafta cu licentaaaa :D:D::D:D sunt juma beat acu dar zic bafta :D poimaine incep sesiounea :D

    RăspundețiȘtergere

Vreo reactie?